Az Ön adatainak védelme és az optimális felhasználói élmény biztosítása kiemelten fontos számunkra

Ez a honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé, egyszerűbbé teheti a böngészést.

A honlap további használatával Ön hozzájárulását adja a sütik használatához.

GYIK

SEGÍTHETÜNK?

 

HOGYAN TUDOK TERMÉKET RENDELNI A SPIRITBIRD WEBSHOPBÓL?

VÁLASZTHATOK, HOGY MELYIK MINTA MILYEN TÍPUSÚ ÉS SZÍNŰ TERMÉKRE KERÜLJÖN?

HOGYAN TUDOM VÉGLEGESÍTENI A MEGRENDELÉSEMET?

HOGYAN TUDOM ÁTVENNI A MEGRENDELT TERMÉKE(KE)T?

HOGYAN TUDOM KIFIZETNI A MEGRENDELT TERMÉKE(KE)T?

MIRE FIGYELJEK A TERMÉK(EK) ÁTVÉTELEKOR?

MIKOR KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKE(KE)T?

MIÉRT REGISZTRÁLJAK?

MIÉRT KÉRJEK HÍRLEVELET?

HOL TUDOK SEGÍTSÉGET KÉRNI?

Hogyan tudok terméket rendelni a Spiritbird webshopból?

Vásárlásodat két módon kezdheted meg a webshopban:

·      A regisztrációt követően bejelentkezel a webshopba.

·      Regisztráció nélkül kezded meg a termékek kiválasztását, a vásárlást.

Ha kiválasztottad, hogy melyik terméket szeretnéd megvenni, nagyon fontos, hogy válaszd ki a neked megfelelő méretet. Valamennyi terméknél megtalálod a mérettáblázatot. Vigyázz, a mérettáblázat termékenként eltérhet! Kellemetlen meglepetéstől óvhatod meg így magad. Ezt követően állítsd be a termékből megvásárolni kívánt darabszámot.

A terméket a „Kosárba” feliratra, illetve annak ikonjára kattintva tudod a kosárba helyezni. A vásárlás alatt bármikor megnézheted a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben további terméke(ke)t szeretnél a kosárba helyezni, a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával folytathatod a vásárlást. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, még egyszer ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát, esetlegesen méretét, színét, anyagát, egyéb termékjellemzőit. A „Törlés” ikonra kattintva bármikor törölheted a kosár tartalmát. Az egyes termékek mennyiséget a kosárban is megváltoztathatod.

Ezt követően, ha regisztráció nélkül vásárolsz, kérünk, add meg az elérhetőségét, majd a szállítási címedet. Nagyon fontos, hogy valós és helyes adatokat adj meg, különben nem érünk el, nem tudjuk visszaigazolni a rendelésedet, és nagy bonyodalmakat okozhat a későbbiekben, hogy beazonosítsunk és megkapd a terméke(ke)t. Tehát ellenőrizd az elérhetőségi adataidat és a szállítási címet.

 

Választhatok, hogy melyik minta milyen típusú és színű termékre kerüljön?

Erre nincs lehetőség, a termékeket csak a webshopban látható típusban és színben tudod megrendelni.

 

Hogyan tudom véglegesíteni a megrendelésemet?

Az adatok megadását követően a „Megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizd a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz megrendeléseddel együtt, amelyben jelezheted felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságodat.

Figyelj! A megrendeléssel fizetési kötelezettséged keletkezik.

A megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tudsz lépni az előző fázisba, ahol javítani tudod a bevitt adatokat. Továbbá a rendelés során lehetőséged van a kosár tartalmának megtekintésére, módosítására. Amennyiben törölni szeretnéd a kosárban található Terméke(ke)t, akkor az „X – törlés” gombra kell kattintanod. A rendelés során folyamatosan lehetőséged van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz megrendelésedről. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelésed elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik meg, kérünk hívj minket, vagy írj nekünk a lenti elérhetőségeinken, munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között.

 

Hogyan tudom átvenni a megrendelt terméke(ke)t?

Ezután ki kell választanod az áruátvétel módját, az alábbi lehetőségek közül:

·      FoxPost csomagautomatából történő átvétel. Költsége: bruttó 1200 Ft.

·      Házhozszállítás FoxPost futárral. Költsége: bruttó 1950 Ft.

·      MPL csomagautomatából történő átvétel. Költsége: bruttó 1200 Ft. Ennél a szállítási módnál 500 Ft ügyintézési költséget számítunk fel az MPL rendszer bonyolultsága (és így idő- és munkaerő-igénye miatt)

·      Házhozszállítás MPL futárra. Költsége: bruttó 1200 Ft. Ennél a szállítási módnál 500 Ft ügyintézési költséget számítunk fel az MPL rendszer bonyolultsága (és így idő- és munkaerő-igénye miatt)

·      Személyes átvétel székhelyünkön (Törökbálinton), vagy az Őrtüzek Imádság Házában (1117 Budapest, Magyar Tudósok körútja 1. - a Petőfi-híd budai hídfőjénél), előzetesen egyeztetett időpontban. Költsége: 0 Ft.

Bruttó 15.000 Ft-nál (azaz tizenötezer forintnál) magasabb összegű vásárlás esetén nem kell szállítási költséget fizetned, azt a Spiritbird átvállalja.

A Magyarországon kívüli szállítási cím esetén a szállítási díj a célországtól függően kerül meghatározásra. Ezt a megrendelés véglegesítése előtt tudhatod meg.

 

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméke(ke)t?

Az áruátvétel módjának kiválasztását követően tudod kiválasztani a fizetési módot, az alábbiak közül:

·      Online, bankkártyával: Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni az általunk igénybe vett pénzügyi szolgáltatók (OTP SimplePay, illetve PayPal) biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

·      Átutalással: Ha banki átutalással szeretnél fizetni, akkor kérünk, a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára utald három napon belül. Az összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően jogosult leszel a termék(ek), általad meghatározott módon történő átvételére.

·      Fizetés utánvétellel: Erre a fizetési módra kizárólag személyes átvétel esetén van mód. Természetesen személyes átvételnél nem számítunk fel utánvét-díjat.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Vásárlásod esetén a számlát a Számlázz.hu számlázó rendszerén keresztül küldjük Neked, az általad megadott e-mail címre.

 

Mire figyeljek a termék(ek) átvételekor?

Kérünk, kézbesítéskor a futár előtt nézd meg a terméket, és az azon, illetve a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Tudnod kell, hogy sérülés esetén a terméke(ke)t tartalmazó csomagot nem vagy köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos, nem tudunk elfogadni. A Terméke(ke)t tartalmazó csomag(ok) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméke(ke)t?

A megrendelt terméket általában a visszaigazolástól számított kettő munkanapon, de legkésőbb öt munkanapon belül kiküldjük Neked.

 

Miért regisztráljak?

Egyszerűen csak azért, mert így kényelmesebben tudsz vásárolni. A bevitt adatokat rendszerünk az „Adatkezelési tájékoztatóban” (amit a honlapunk alsó részén tudod elolvasni és letölteni) foglaltaknak megfelelően megjegyzi, és legközelebb sokkal kényelmesebben tudsz vásárolni.

 

Miért kérjek hírlevelet?

Mert így kapcsolatban maradhatunk, és első kézből értesülhetsz akcióinkról, újdonságainkról. Iratkozz fel, hogy ne maradj le!

Ígérjük, nem zaklatunk napi rendszerességgel mindenféle erőszakos hírlevelekkel.

 

Hol tudok segítséget kérni?

Amennyiben segítségre van szükséged, ne habozz: írj nekünk vagy hívj minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken:

E-mail: info@spiritbird.hu

Telefon, munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között: +36 30 113 0445

 

A Spiritbird webáruház tekintetében az Általános Szerződési Feltételeket (vásárlási feltételeket) a honlapunk alján található „Általános Szerződési Feltételek (Vásárlási feltétlek)” menüpontban találod.